မဂၤလာပါ

လႈိက္လွဲစြာ ႏႈတ္ခြန္းဆက္သပါတယ္။ ဒီဘေလာ႔ဂ္က ကၽြန္မရဲ့ ဘ၀ျဖတ္သန္းမႈ၊ အေတြ႔အၾကံဳ၊ ခံစားမႈအေတြးအျမင္၊ ဗဟုသုတ၊ က်န္းမာေရးပညာေပး စတာေတြကို ကၽြန္မ ေရးတတ္သလို ေရးၿပီး အမ်ားသိေအာင္ ျပန္လည္မွ်ေ၀ရင္းနဲ႔ မွတ္တမ္းအျဖစ္ သိမ္းဆည္းထားရာ ေနရာတခုသာ ျဖစ္ပါတယ္။ တျခားဆိုက္ေတြက ႏွစ္သက္သေဘာက်တဲ့ ပို႔စ္တခ်ိဳ႔ကို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖၚျပထားတဲ့ပို႔စ္ အနည္းငယ္လည္း ရွိပါတယ္။ C-Box ေဘးမွာ ကပ္လွ်က္ ဆိုက္ဘားမွာ က႑အလိုက္ Labels ေတြ ခြဲထားတဲ့အထဲမွာလည္း ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ရာကို ေရြးဖတ္ႏိုင္ပါတယ္။ လာလည္သူ အားလံုးကို ေက်းဇူးအထူး တင္ရွိပါတယ္။
ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ..


ျမတ္ဗုဒၶ၏ ေမတၱာတရား

ျမတ္ဗုဒၶ၏ ေမတၱာတရား
(ေအာက္က ေမတၱာပို႔သီခ်င္းနဲ႔ စာသား ပါဠိ၊ အဂၤလိပ္၊ ျမန္မာ ကို ပိုမိုျပည့္စံုစြာ ေလ့လာခ်င္သူမ်ားအတြက္ ပို႔စ္ကိုဒီေနရာမွာ Click ၿပီး ေလ့လာႏိုင္ပါတယ္။

အခ်စ္ဆိုသည္မွာ

အခ်စ္ကို လူအမ်ိဳးမ်ိဳးက ဘယ္လိုပဲ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ အဓိပၸါယ္ ဖြင့္ဆိုေနၾကပါေစ အခ်စ္ဆိုတာ တြယ္တာမႈ သံေယာဇဥ္ မကင္းဘူးဆိုတာေတာ့ ဘယ္သူမွ ျငင္းလို႔ရမယ္ မထင္ပါဘူး။ တြယ္တာမႈဆိုတာ သက္ရွိ၊ သက္မဲ့ အရာအားလံုးအေပၚတြယ္တာတာ အားလံုး အက်ံဳး၀င္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒီပို႔စ္နဲ႔အတူ ခ်စ္တတ္သူမ်ားအားလံုး တြယ္တာျခင္းဟူသည့္ သမုဒယ ေ၀ဒနာေတြ နည္းႏိုင္သမွ် နည္းၿပီး ေမတၱာတည္းဟူေသာ ေအးျမသည့္ အခ်စ္ျဖင့္ ခ်စ္ကာ ႏွလံုးစိတ္၀မ္း ၿငိမ္းခ်မ္းစြာ ခ်စ္ႏိုင္ၾကပါေစ။ ခ်စ္ေသာသူမ်ား အားလံုး ေပါင္းဖက္ႏိုင္ၾကပါေစ၊ ေပါင္းဖက္ၿပီးသူမ်ားအားလံုး ထာ၀ရ ခ်စ္ႏိုင္ၾကပါေစလို႔ ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ ခ်စ္သူမ်ားအားလံုးအတြက္ ဆုတာင္းလိုက္ပါတယ္။

တြယ္တာမႈ သံေယာဇဥ္ေတြေၾကာင့္သာ ဘ၀ဆိုတာကို ရၾကၿပီး ဘ၀သံသရာထဲက မရုန္းထြက္ႏိုင္ၾက ျဖစ္ေနၾကပါတယ္။ ကၽြန္မသည္လည္း ကံကံ၏အက်ိဳးႏွင့္ ဘ၀သံသရာကို ယံုၾကည္ေပမဲ့ ၀ိပႆနာတရားေတြ အားထုတ္ၿပီး ယခုလက္ရွိဘ၀မွာပဲ မဂ္ဖိုလ္ နိဗၺာန္၀င္ဖုိ႔ အာသာျပင္းျပစြာ အားထုတ္တဲ့အဆင့္ထိ အကၽြတ္တရား မရေသးဘဲ ဘ၀ကို ခံုမင္ေနေသးတဲ့အတြက္ သံေယာဇဥ္ ေႏွာင္ဖြဲ႔မႈေတြ အမွ်င္မျပတ္ေသးတဲ့ သာမာန္ ပုထုစဥ္ လူသားတဦးသာ ျဖစ္ေနလို႔ အခ်စ္နဲ႔မကင္းႏိုင္တဲ့အထဲမွာ ပါ၀င္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ဒီေန႔ ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ အခ်စ္အၾကာင္းကို အနည္းငယ္ အမွတ္တရအျဖစ္ တင္ခ်င္ပါတယ္။

ကၽြန္မနဲ႔သူ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ဆံုေတြ႔ရင္းနဲ႔ ကၽြန္မဘ၀ထဲ သူေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မဆီက သူ႔လိုအပ္ေနတဲ့ အကူအညီတခုကို ေတာင္းရင္းကၽြန္မဆီ သူေရာက္လာတာ ျဖစ္ၿပီး ကၽြန္မက သူ႔အတြက္ လိုအပ္ေနတဲ့ အကူအညီကို ေပးရံုသက္သက္သူ႔ကို လက္ခံခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မနဲ႔သူ အခ်ိန္အတိုင္းအတာ တခုထိ ရင္းႏွီးခဲ့ပါတယ္။ သူ႔အတြက္ အခ်ိန္ေတြ ေပးရင္းနဲ႔ သူနဲ႔ကၽြန္မ ပိုမို ရင္းႏွီးလာခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မ သူ႔ကို လက္ခံထားတာ ကၽြန္မဘက္က တကယ္ကို ဘာေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မွ မရွိခဲ့ပါဘူး။ သူအလိုရွိေနတဲ့ သူ႔အတြက္ လိုအပ္ေနတဲ့ အကူအညီကို ေပးဖို႔သက္သက္ပဲ ျဖစ္ၿပီး သူတေန႔ ကၽြန္မဆီက ဘာအကူအညီမွ မလိုေတာ့တဲ့အခ်ိန္ ျပန္ထြက္သြားရင္လည္း ကၽြန္မက ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴ နားလည္ၿပီး ထြက္ခြာသြားခြင့္ ျပဳမွာျဖစ္ပါတယ္။

သို႔ေပမဲ့လည္း သူနဲ႔ကၽြန္မ အတူတူရွိေနခ်ိန္မွာ ဘယ္တုန္းကမွ မျဖစ္ေပၚဖူးတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြကို သူ႔အေပၚမွာ ကၽြန္မ ကပ္ညွိလာတာ ကၽြန္မကိုယ္ ကၽြႏ္မ အံ့ၾသလို႔မဆံုး ျဖစ္ရပါတယ္။ သူ႔ကို ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ ဘယ္တုန္းကမွ မစဥ္းစားမိခဲ့ေပမဲ့ ရင္းႏွီးမႈအတိုင္းအတာ ပိုမ်ားလာတာနဲ႔အမွ် ကၽြန္မဟာ သူနဲ႔အတူရွိေနတာကို သာယာလာတယ္၊ ကၽြန္မ ရင္ခြင္ထဲမွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီး ေနရာယူေနတဲ့ သူ႔ကို ၾကည့္ၿပီး ကၽြန္မတကယ္ပဲ ေပ်ာ္လာခဲ့တယ္။ သူဟာ တခ်ိန္တန္ရင္ အိမ္ျပန္မယ့္ ဧည့္သည္၊ တေန႔ကၽြန္မဆီက ဘာအကူအညီမွ မလိုေတာ့တဲ့အခ်ိန္မွာ ျပန္ရင္ ျပန္သြားႏိုင္တယ္ဆိုတာ အစပိုင္းမွာ ယူဆထားခဲ့ေပမဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ သူဟာ ကၽြန္မကို ဘယ္ေတာ့မွ ခြဲသြားမွာ မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ ့ စကားေတြကို ကၽြန္မ ယံုစားမိခဲ့ပါတယ္။ သူ႔အတြက္ လိုအပ္ေနတဲ့ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ကၽြန္မ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ျဖည့္ဆည္းေပးဖုိ႔ ႀကိဳးစားခဲ့ပါတယ္။ သူ႔အေပၚမွာထားတဲ့ ကၽြန္မရဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြက ဘယ္လိုမွ ျဖတ္ေတာက္လို႔ မရေလာက္ေအာင္ ခိုင္ျမဲလာတဲ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ သူကၽြန္မဆီက ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မထြက္သြားႏိုင္ေအာင္ ကၽြန္မ ျပင္ဆင္ခဲ့ပါတယ္။ အေဖၚမရွိ တကိုယ္တည္း အထီးက်န္လွတဲ့ သူ႔ဘ၀ေလးကို အဆံုးသတ္ေစၿပီး သူ႔ကို ကၽြန္မတို႔နဲ႔အတူ မိသားစုအဖြဲ႔၀င္အျဖစ္ ေ၀ေ၀ဆာဆာ သိုက္သိုက္၀န္း၀န္းေလး ျဖစ္လာႏိုင္ေအာင္ ကၽြန္မ ႀကိဳးစား ခဲ့ပါတယ္။

သူနဲ႔တြဲဖက္ဖို႔ လိုက္ဖက္တာေလးေတြကို ကၽြန္မ ရွာေဖြစုေဆာင္း ၀ယ္ျခမ္းခဲ့ပါတယ္။ သူနဲ႔ တြဲဖက္ဖို႔ အကုန္လံုး အဆင္သင့္ျဖစ္တဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ မေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့အခ်ိန္မွာ သူဟာ ကၽြန္မကို ႏႈတ္မဆက္ဘဲ ရုတ္တရက္ ထြက္ခြာသြားခဲ့ပါတယ္။ ထြက္သြားလိမ့္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ေနတဲ့အခ်ိန္တုန္းက မထြက္သြားဘဲ မထြက္သြားေတာ့ဘူးလို႔ လံုး၀ အယံုသြင္းခဲ့လို႔ ယံုလိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာမွ သူထြက္သြားလိုက္ေတာ့ ကၽြန္မ တကယ္ကို ေၾကကြဲၿပီး လြမ္းက်န္ခဲ့ရပါတယ္။ ျပင္ဆင္ထားတာ အားလံုးဟာ အရာမေရာက္ ျဖစ္ခဲ့ရပါတယ္။ ဆက္မဖတ္ခင္ အကယ္၍မ်ား စာဖတ္သူ မိတ္ေဆြမ်ားအေနနဲ႔ ဘ၀မွာ ဒီလို ၾကံဳေတြ႔ခဲ့ရမယ္ဆိုရင္ ဘယ္လိုရင္ဆိုင္ ေက်ာ္ျဖတ္မလဲဆိုတာကို ကၽြန္မ သိခ်င္လွပါတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ ကၽြန္မဟာ သူနဲ႔ကံဇာတာ ဒီဘ၀မွာ ဆံုဖုိ႔ဒီေလာက္ပဲ ပါလာလို႔ျဖစ္တယ္လို႔ပဲ ယူဆၿပီး တရားနဲ႔ပဲ ေျဖကာ ေနရာေဟာင္းမွာ သူအဆင္ေျပပါေစ၊ သူနဲ႔တြဲဖက္ႏုိင္တဲ့ အတြဲေကာင္းေကာင္းေလး ရပါေစလို႔ပဲ ဆုေတာင္းရေတာ့တယ္။

မေန႔ကေတာ့ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ ကၽြန္မ ရင္ခြင္မွာ ေလးႏွစ္နီးပါး လာေရာက္ခိုလႈံသြားခဲ့ဖူးတဲ့ သူ႔ကို မူလရင္ခြင္မွာ ျပန္ေတြ႔လုိက္ရေတာ့ သူ႔ကို ကၽြန္မ လြမ္းလြမ္းေဆြးေဆြး ၾကည့္လိုက္မိတယ္။ ကၽြန္မက အသားညိဳၿပီး သူက ျဖဴေဖြး ေတာက္ေျပာင္ေနေတာ့ အသားျဖဴတဲ့ သူ႔ရဲ့ မူလပိုင္ရွင္ရင္ခြင္မွာ အျဖဴအခ်င္းခ်င္း ထပ္ၿပီး ေတြ႔ရတာနဲ႔စာရင္ သူ႔အသြင္က အသားညိဳတဲ့ ကၽြန္မ ရင္ခြင္မွာေလာက္ မခန္႔ညား၊ မေပၚလြင္ေတာ့တာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူ႔မူလပိုင္ရွင္က ကၽြန္မလို လူေတြနဲ႔ သိပ္မေတြ႔ျဖစ္သူ မဟုတ္ပဲ လူေတြနဲ႔ အျမဲတမ္း ေရာေႏွာယွက္တင္ေနတတ္ၿပီး ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရး ပိုမ်ားေတာ့ သူဟာ ကၽြန္မဆီမွာ ရွိတုန္းကထက္ လူသိသူသိ ပိုမ်ားၿပီး လူတကာရဲ့ ဂရုစိုက္မႈကို ပိုရမွာကေတာ့ ေသခ်ာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္မို႔ သူ႔အတြက္ ကၽြန္မ ၀မ္းသာပါတယ္။

သူ႔ကို မူလပိုင္ရွင္နဲ႔ အတူေတြ႔ရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မမွာလည္း သူကၽြန္မနဲ႔အတူ ရွိေနစဥ္က သူနဲ႔တြဲဖို႔ ဆိုၿပီး ျမန္မာျပည္က သီးသန္႔မွာထားတဲ့ သူျပန္သြားၿပီးမွ ေရာက္လာတဲ့ သူနဲ႔ပံုစံတူ နားဆြဲေလးတရံကို ပန္ထားတာကို သူ႔သခင္က သတိထားမိလိုက္ၿပီး “မငယ္ေရ လွလိုက္တာ တူတာက အရြယ္အစားပဲကြာတယ္ က်န္တာ ခၽြတ္စြပ္ပဲေနာ့္” လုိ႔ ေျပာလိုက္တယ္။ ကၽြန္မကလည္း “တူဆို အဲဒီအတိုင္း ဒီဇိုင္းျပၿပီး မွာထားတာကိုး သူငယ္ခ်င္းလိုခ်င္ရင္ ပံုစံျပၿပီး မွာလိုက္ပါလား” လုိ႔ သူ႔သခင္ကို ကၽြန္မက အၾကံျပဳလိုက္တယ္။ ကၽြန္မဆီမွာ ေလးႏွစ္ခန္႔လာၾကာသြားတဲ့ သူ႔ကို ျပန္ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ ကၽြန္မ မေမွ်ာ္လင့္ေတာ့သလို ကၽြန္မမွာရွိေနတဲ့ သူနဲ႔ပံုစံတူ နားဆြဲေလးကိုလည္း သူ႔သခင္ကို စပ္ေရာင္းၿပီး တစံုျဖစ္ေအာင္ တြဲဖက္ခိုင္းဖို႔ မစဥ္းစားခဲ့ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္မုိ႔ သူနဲ႔ ပံုစံတူ၊ ဒီဇိုင္းတူ ျဖစ္ေအာင္ စံုဖက္ဖို႔ မွာထားတာ ျဖစ္ေပမဲ့ ကၽြန္မရဲ့ နားဆြဲေလးနဲ႔ သူ႔ကို ဘယ္ေတာ့မွ တစံုျဖစ္ ေပါင္းဖက္လာႏုိင္စရာ အေၾကာင္း ရွိႏိုင္မယ္ မထင္ပါဘူး။


ကၽြန္မဆီ သူ႔သခင္ ပိုက္ဆံလိုလို႔ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ေရာက္လာတဲ့ စိန္ဆြဲသီးေလးအေပၚ အစပိုင္းမွာ ကိုယ္ပိုင္လို႔လည္း မယူဆထားပဲ ေနာက္ပိုင္း ၀တ္ဆင္ရင္းနဲ႔ တျဖည္းျဖည္း စြဲလန္းလာၿပီး စြဲလန္းမႈ သံေယာဇဥ္ အထြတ္ထိပ္ေရာက္ၿပီး တြဲဖက္၀တ္ဖို႔ ပံုစံတူ နားဆြဲေလးမွာထားၿပီးကာမွ ရုတ္တရက္ သူ႔သခင္ ျပန္ေတာင္း၀ယ္လို႔ ျပန္ေရာင္းေပးလိုက္ရခ်ိန္မွာ ခံစားရတဲ့ ေ၀ဒနာေတြကို ကၽြန္မက စြဲလန္းမႈ သံေယာဇဥ္ (သို႔) တြယ္တာျခင္း (အခ်စ္) အျဖစ္တင္စားခ်င္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္က တရပ္ကြက္တည္းမွာ ေနေတာ့ သြားရင္းလာရင္း မၾကာခဏ ၾကံဳေတြ႔ေနရၿပီး ေတြ႔တိုင္းလည္း သူက ကၽြန္မ နားဆြဲကို ၾကည့္သြားၿပီး ကၽြန္မကလည္း သူ႔လည္ပင္းမွာ ဆြဲထားတဲ့ ကၽြန္မဆီမွာ ေလးႏွစ္ခန္႔ လာေနသြားတဲ့ သူ႔ဆြဲသီးေလးကို ၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္။ အကယ္၍မ်ား ဒီဆြဲသီးေလးႏွင့္ နားဆြဲေလးသာ သက္ရွိလူသား ခ်စ္သူႏွစ္ဦး ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ သူတို႔အေနနဲ႔ ဘယ္လိုမ်ား ခံစားရမလဲဆိုတာ ကၽြန္မ ေတြးေနမိပါတယ္။


ကၽြန္မဘ၀မွာ သက္ရွိျဖစ္ေစ သက္မဲ့ျဖစ္ေစ ဘာကိုမွ တြယ္တာပိုင္ခြင့္ မရွိပါဘူး။ တြယ္တာလိုက္တာနဲ႔ ေကြကြင္းရဖို႔က အျမဲတမ္း ျဖစ္လာေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လက္ရွိ အနီးကပ္ဆံုး ရွိေနတဲ့ ေက်းဇူးရွင္ ႏွစ္ေယာက္ကိုေတာင္ လိုတာထက္ ပိုၿပီးမတြယ္တာမိေအာင္ ႀကိဳးစားေနရပါတယ္။ ရလိုက္တဲ့ အသိတရားက စြဲလန္းမႈ သံေယာဇဥ္ဆိုတာ လူနဲ႔သက္ရွိကိုမွ မဟုတ္ဘူး သက္မဲ့ကိုလည္း ျဖစ္တတ္တယ္ဆိုတာနဲ႔ လူလူခ်င္း ခ်စ္တဲ့ အခ်စ္ဆိုတာဟာလည္း စြဲလမ္းမႈ သံေယာဇဥ္ပါပဲ။ အရင္းစစ္လိုက္ရင္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာဟာ ကပ္ညွိမႈ၊ စြဲလမ္းမႈသံေယာဇဥ္ဆိုတဲ့ သမုဒယေတြသာ ျဖစ္လို႔ ဒုကၡကို ျဖစ္ေစတဲ့ အေၾကာင္းအရာေတြသာ ျဖစ္ပါတယ္။ သို႔ေပမဲ့လည္း အဲဒီအခ်စ္ဆိုတာသာ မရွိရင္ ေလာကႀကီးဆိုတာ ရွိလာျဖစ္လာမွာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ ေလာကမွာ အခ်စ္ဆိုတာလည္း မရွိမျဖစ္ လိုအပ္ေနသးတာ အမွန္ပဲ။ ဒါေၾကာင့္မို႔ ဒုကၡကိုသာ ျဖစ္ေစတဲ့ အခ်စ္ဆိုတာမ်ိဳး မျဖစ္ရေလေအာင္ ခ်စ္သူမ်ားအားလံုး အခ်စ္ႏွင့္ ေမတၱာကို ေပါင္းစပ္ဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒီလို မေပါင္းစပ္ႏိုင္ပါက လူသားအခ်င္းခ်င္း ခ်စ္တဲ့ အခ်စ္ရဲ့တန္ဖိုးက အရာ၀တၱဳတခုကို တြယ္တာတာနဲ႔ ဘာမွ မျခားျဖစ္သြားလိမ့္မယ္။ သူမ်ားေတြက သက္ရွိ အခ်စ္ေတြအေၾကင္း ေရးတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မက သက္မဲ့ကို ခ်စ္ရတဲ့ အခ်စ္ (သို႔) သက္မဲ့ႏွင့္ တူတာကို ခ်စ္တဲ့အခ်စ္ကို ေရးရင္း ဒီႏွစ္ ခ်စ္သူမ်ားေန႔ကို ဂုဏ္ျပဳလိုက္ပါတယ္။ (ေမတၱာအေၾကာင္းကို စိတ္၀င္စားပါက ကၽြန္မတင္တဲ့ ေမတၱာဆိုသည္မွာ ပို႔စ္ကို ဤေနရာမွာ စိတ္၀င္စားသူမ်ား ဖတ္နိုင္ပါတယ္။)

ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ ကၽြန္မ ပို႔စ္တင္ဖို႔ စာရိုက္ေနခ်ိန္မွာ အမ်ိဳးသားက Happy Valentine Day ဆိုၿပီး ေခ်ာကလက္တခုကို လာေပးလို႔ ေခ်ာကလက္ကို မႀကိဳက္တတ္ေပမဲ့ ေမတၱာနဲ႔ တုံ႔ျပန္တဲ့အေနနဲ႔ စားလိုက္တာ ဒီတခါ ေခ်ာ့ကလက္က စားရတာ အရသာရွိသား။ ေခ်ာကလက္ကို ႀကိဳက္ႀကိဳက္ မႀကိဳက္ႀကိဳက္ စိတ္ခ်မ္းသာဖို႔က အေရးႀကီးတယ္ မဟုတ္လား။ ခ်စ္သူမ်ားေန႔ အမွတ္တရ ရတဲ့ ေခ်ာကလက္ေလးကို ၀ါးရင္းနဲ႔ ကၽြန္မရဲ့ ခ်စ္သူမ်ားေန႔ အမွတ္တရ ပို႔စ္ကို အဆံုးသတ္လုိက္ပါၿပိီ။ မိတ္ေဆြတို႔ေကာ မိတ္ေဆြတို႔ရဲ့ ခ်စ္သူေတြဆီက ဘာေတြ ရၾကလဲဆိုတာ စိတ္၀င္စားမိပါတယ္။

ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ အားလံုး ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ၾကပါေစ။

12 comments:

ေမတၱာၿဖင့္တည္ေဆာက္ေသာ မငယ္၏ရင္ဘတ္ကမၻာငယ္ေလးလည္း ၿငိမ္းခ်မ္းပါေစဗ်ာ......

မငယ္နုိင္
ခုပို႔စ္ေလးကိုဖတ္ျပီး ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႔မိပါတယ္ရွင္.။
ေခ်ာကလက္ ေလးကိုစားျပီေရးေတာ႕ပိုျပည္႔စုံသြား
တာေပါ႔ေနာ္.။ေမတၱာရွင္မေလး မငယ္နုိင္
သိပ္သေဘာက် မိပါတယ္ရွင္..။

အမေရ ခ်စ္သူမ်ားေန႔မွာ ခ်စ္သူေလးေပးတဲ့ ေခ်ကလက္ ေလး စားရင္း ပို၍ပို၍ သက္ဆံုးတိုင္ ခ်စ္ႏိုင္ပါေစဗ်ာ

ေရးထားတာ မိုက္တယ္... ခ်စ္စရာေလး... း))

(ေခ်ာကလက္ က်န္ေသးလား...)

ဖတ္ေနရင္း မငယ္ကေတာ႔ ငါ႔လိုမ်ားေရးေနျပီလားလို႔...အဟူးးးဟူူးးးလက္စသတ္ေတာ႔ စိန္ဆြဲသီးျဖစ္ေနတာကိုးဗ်။

စာေရးေကာင္းတယ္ဗ်ာ.။ဆြဲေဆာင္မႈရွိတယ္။

မငယ္နိုင္
ဒီေန႕ မအယ္ ခ်စ္သူမ်ားေန႔ အေၾကာင္း ေရးၾကတဲ့ ပို႕စ္ ေလးေတြ လိုက္ဖတ္ျဖစ္တယ္။
ဖတ္ခဲ့ သမွ်ထဲမွာ မငယ္နိုင္ပို႕စ္ကို အႀကိဳက္ဆံုးပဲ။ အျပန္အလွန္ ေမတၱာလည္း တကယ္ ထားမွ ခ်စ္တယ္ ျမည္တယ္လို႕ မအယ္လည္း ယူဆတာမို႕ မငယ္နိုင္ေျပာတာကို သေဘာက်တယ္။
ထြက္သြားရင္လည္း ထြက္သြားမယ္ေတြးတုန္းက ထြက္မသြားခဲ့ဘူး၊ ကိုယ္နဲ႕ အျမဲ အတူ ရွိေနမယ္လို႕ လံုးလံုးႀကီး ေတြးထင္ ယံုမိကာမွ ရုတ္တရက္ ထြက္သြားတယ္ ဆိုတာမ်ိဳးကစ ေရးပံု ေရးနည္းေလးလည္း အရမ္း ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္။
မငယ္နိုင္ရဲ႕ နဴးနဴးညံ့ညံ့ စိတ္သေဘာထားေတြလည္း ခင္မင္နွစ္လိုဖြယ္ ေတြ႕ရတယ္။




မအယ္

မွတ္ခ်က္ေပးသူ အားလံုးကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ကၽြန္မက လူတကာအတြက္ အပူမ်ားတတ္တတ္အျပင္ လူမဟုတ္တဲ့ သက္ရွိေတြႏွင့္ အသက္မဲ့ေတြကိုလည္း စြဲလန္းတတ္ေတာ့ ကိုေဆာင္းယြန္းလ ေျပာသလို ရင္ဘတ္ကမာၻ ၿငိမ္းခ်မ္းဖုိ႔ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ အခ်ိန္ယူရဦးမယ္ထင္တယ္။ ဆုေတာင္းေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

ျမတ္ေလးငံုေရ ေမတၱာထက္ သမုဒယက ပိုမ်ားေနလို႔ ခက္ေနတယ္။

ကိုေဇာ္ေရ အစ္မက ခ်ဥ္ငန္စပ္ႀကိဳက္သူပါ။ ေခ်ာ့ကလက္ကို ခ်စ္သူမ်ားေန႔မို႔ ခၽြင္းခ်က္အေနနဲ႔ စားတာပါ။

ေမာင္မိုး၊ မသက္ေ၀နဲ႔ မအယ္တို႔က ေျမွာက္ေနျပန္ၿပီ။ ဖြဲ႔ၿပီးေရးထားတာ မဟုတ္ဘူးေနာ့္ တကယ္ခံစားခဲ့ရတာကို ေရးထားတာပါ။ သက္မဲ့ကိုေတာင္ ဒီေလာက္စြဲလန္းတတ္ရင္ အကယ္၍ သက္ရွိတဦးဦးနဲ႔ ဒီလို ဆံုခဲ့ဖူးရင္ ဘယ္ေလာက္ လြမ္းတတ္လိမ့္မယ္ဆိုတာ ခန္႔မွန္းလို႔ ရလိမ့္မယ္ ထင္တယ္။

ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္အေၾကာင္းေလးေတြ ဖတ္ရတာ ၾကည္ႏူးစရာပဲ မငယ္ႏိုင္။
ခ်ိဳသင္းလဲ သက္ရွိျဖစ္ျဖစ္၊ သက္မဲ႔ ျဖစ္ျဖစ္ ခ်စ္ခင္တတ္လို႔ စိတ္ေလွ်ာ႔ထားရတယ္။ ႏို႔မို႔ဆို ကိုယ္ပဲ ခံစားရတာေလ..။
စိန္ဆြဲသီးအေၾကာင္း ေရးမယ္ေတာ႔ မထင္ခဲ႔ဘူး။ ဖတ္စက ခ်စ္စရာ pet ေလး အေၾကာင္း ထင္မိတာ။ :)

အခ်စ္အေၾကာင္းဖတ္သြားတယ္

ႀကည္ႏူးစြာ ဖတ္သြားပါတယ္ မငယ္ေရ...
နတ္သမီးလည္း ေခ်ာ႔ကလက္ႀကိဳက္ဘူး..
းးး))))))))))))
Happy Valentine's Day ပါေနာ္..

ုခ်ိဳျမေသာ ေခ်ာကလက္ေလးႏွင့္အတူ မမငယ္ႏိုင္တုိ႕ ခ်စ္ေမတၱာခရီးလမ္းလည္း အျမဲသာယာလွပေနမွာပါ .. ေနာက္ဆံုးေမးခြန္းေလးကိုေတာ့ မေျဖေတာ့ဘူး မမေရ .. Facebook မွာသာ လာၾကည့္လိုက္ပါေတာ့ေနာ္ :P

စိတ္သေဘာထားေလးကိုၾကိဳက္လိုက္တာရွင္။